- Дата події: 2021-12-01
- Цільова аудиторія: Викладачі / Науковці, Співробітники, Студенти, Усі бажаючі
- Місце проведення: Online
- Тематика: Навчання, Наука
Детальніше:
Під час вебінару будуть представлені результати дослідження, побудованого на даних опитування понад 1,3 тис. студентів університетів Румунії та США та відомостях про попереднє тестування для порівняння року до початку пандемії з роком після початку епідемії.
Планується обговорити наступні питання:
- порівняння змін у переконаннях і досвіді, пов’язаних з неправомірною академічною поведінкою до та після переходу на онлайн-освіту;
- відмінності між країнами в цих переконаннях і поведінці;
- можливі взаємодії між країною та часом з приводу цих переконань і поведінки;
- ступінь зміни джерел, які використовувались для неправомірних дій у навчанні, до та після переходу на онлайн-навчання;
- ступінь впливу академічного статусу, гендерної ідентичності та академічної спеціальності на можливість передбачення академічних проступків до та після переходу на онлайн-навчання;
- як студенти пояснюють зміни в академічній дисципліні, котрі, на їхню думку, відбулися до та після переходу на онлайн-навчання.
ICAI був створений для боротьби з шахрайством, плагіатом і академічною нечесністю, а також культивування чесності в академічних співтовариствах у всьому світі. Він визначає академічну чесність як прихильність шести фундаментальним цінностям: чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність і сміливість.
Спікери: Ана-Марія Казан, Університет Трансільванії в Брашові (Румунія), Боб Айвз, Університет Невади, Ріно (США).
Мова вебінару: англійська.
Організатор: Міжнародний центр академічної чесності (ICAI).
Для участі у заході необхідна попередня реєстрація.
Детальніше: https://bit.ly/30ckGhA, https://bit.ly/3wBgSlO