Перевірка на плагіат
Навмисно чи випадково?!
Плагіат може серйозно вплинути на Вашу освіту та кар'єру.
Університет співпрацює з компаніями, які надають сервіси для перевірки академічних текстів на виявлення текстових запозичень - Plagiat.pl (StrikePlagiarism.com) та ТОВ "Антиплагіат"(Unicheck).
БІБЛІОТЕКА є технічним адміністратором та координатором використання антиплагіатних систем у Сумському державному університеті:
НАДАЄ КОНСУЛЬТАТИВНУ ДОПОМОГУ з будь-яких питань щодо перевірки академічних текстів на виявлення текстових запозичень всім зареєстрованим користувачам Бібліотеки на безоплатній основі.
СТВОРЮЄ КОРПОРАТИВНІ АКАУНТИ ТА ЗДІЙСНЮЄ РОЗПОДІЛ ДОКУМЕНТІВ в антиплагіатних системах викладачам, операторам на факультетах (кафедрах).
Покрокова інструкція створення корпоративного акаунту та розподілу документів
Для створення облікового запису в антиплагіатних системах необхідно надіслати службову записку "Щодо створення корпоративного акаунту та розподілу документів в системах перевірки на плагіат" (шаблон розміщено у Реєстрі шаблонів та документів внутрішньо-університетського документообігу) на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або оформити її через Особистий кабінет СумДУ.
Покрокова інструкція оформлення службової записки:
1. У Особистому кабінеті відкрийте інформаційний сервіс "Документи", оберіть вкладку "На підготовці", "Створити Документ"
2. Заповніть поля Документа:
- ТИП: Службова записка
- НАЗВА (вибрати зі списку): Щодо створення корпоративного акаунту та розподілу документів в системах перевірки на плагіат
- ОПИС: Залишити пустим або, за потреби, внести додаткову інформацію
- ФАЙЛ: Завантажити попередньо створений документ службової записки, або заповнити бланк з шаблону. Натисніть кнопку Зберегти
3. Додайте користувачів у категорії (шукати у полі за прізвищем):
- автор службової – Категорія: До внесення
- завідувач кафедри / керівник підрозділу – Категорія: До погодження
- директор бібліотеки Крицька О.В. – Категорія: До погодження
- завідувач сектору інформаційно-аналітичної роботи Самодай О.О. – Категорія: До розгляду
4. Збережіть та надішліть на підпис.
ЗДІЙСНЮЄ ПЛАТНУ ПОСЛУГУ З ПЕРЕВІРКИ ТЕКСТІВ на виявлення текстових запозичень (перевірка на плагіат) для академічної спільноти СумДУ.
Перевірка здійснюється ліцензійною системою, рекомендованою МОН України.
Замовити платну перевірку:
- Надішліть роботу на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Робота має бути з титульним листом
- Отримайте розрахунок вартості послуги від співробітника бібліотеки
- Оплатіть вартість послуги
Замовник може сплатити за послугу:
✓ готівкою в:
- Центральній бібліотеці БІЦ-206, вул. Харківська, 116
- Бібліотеці Медичного інституту 2-й поверх, вул. Санаторна, 31
- Філії бібліотеки к. 202, Конгрес центр, вул. Покровська, 9/1,
✓ через банк, термінал, або Оплатити онлайн банківською карткою через наш сайт.
Реквізити
Платник (ПІБ) __________________________________________________________
Р/рахунок – UA988201720313261001202005677,
Код отримувача – 05408289,
МФО – 820172,
Банк отримувача – ДКСУ в м. Київ
Отримувач – Сумський державний університет
Призначення платежу – платні послуги бібліотеки від ПІБ __________________
Сума платежу___________________________________________________________
Як завантажити квитанцію:
- Після оплати оберіть опцію "Архів платежів"
- Розгорніть вікно фінансової операції - пункт "Проведено"
- В нижній частині оберіть необхідну опцію "Роздрукувати / Зберегти" квитанцію у pdf або "Надіслати на пошту"
- Надішліть квитанцію про оплату на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Замовити платну перевірку:
- Надішліть роботу на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Робота має бути з титульним листом
- Отримайте розрахунок вартості послуги від співробітника бібліотеки
- Оформіть службову записку "Про переведення коштів з субрахунку на субрахунок іншого підрозділу (обрати зі списку)"
Покрокова інструкція оформлення службової записки:
1. У Особистому кабінеті відкрийте інформаційний сервіс "Документи", оберіть вкладку "На підготовці", "Створити Документ"
2. Заповніть поля Документа:
- ТИП: Службова записка
- НАЗВА: вибрати зі списку:"Про переведення коштів з субрахунку на субрахунок іншого підрозділу"
- ОПИС: залишити пустим або, за потреби, внести додаткову інформацію
- ФАЙЛ: завантажити попередньо створений документ службової записки, або заповнити бланк з шаблону. Натиснути кнопку "Зберегти"
3. Додайте користувачів у категорії (шукати у полі за прізвищем):
- автор службової – Категорія: До внесення
- завідувач кафедри / керівник підрозділу – Категорія: До погодження
- Директор бібліотеки Крицька О.В. – Категорія: До погодження
- Фахівець департаменту бізнес-процесів Почкун А.Г. – Категорія: До погодження
- Ректор СумДУ Карпуша В.Д. – Категорія: До розгляду
4. Збережіть та надішліть на підпис.
НОРМАТИВНА БАЗА:
Перевірка на наявність текстових запозичень в академічних текстах визначена Положенням про академічну доброчесність та етику академічних взаємовідносин у СумДУ
Процедура проведення перевірки академічних текстів антиплагіатними системами визначено у Методичній інструкції щодо перевірки робіт на наявність ознак академічного плагіату
Наказ про оприлюднення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в інституційному репозитарії