Не уявляєте свого життя без телефону? Багато часу проводите в соціальних мережах? Тоді ця справа точно для вас!
SMM – це абревіатура від Social Media Marketing, що з англійської перекладається як маркетинг у соціальних мережах.
Тобто, SMM-менеджер – це спеціаліст, що займається просуванням певної особи, компанії чи бренду в соцмережах.
Це робота для екстравертів, бо треба вміти на високому рівні підтримувати комунікацію з підписниками! До того ж необхідно володіти навичками роботи з фото-, відео- та графічними редакторами, вміти знімати та монтувати відео. Обізнаність в трендах – обов’язкова! Бо контент має «зачепити» підписників і не тільки. Класний фахівець поєднує в собі знання піарника, копірайтера та дизайнера.
Робота SMM-менеджера цікава та творча. Але слід розуміти, що це не безглузде зависання в соціальних мережах та безперервне лайкання постів. Треба вміти розробити реальний, дієвий контент-план, мати свою стратегію розвитку бренду та контролювати результати. Знання у сфері таргетованої реклами не будуть зайвими.
В опануванні професії допоможуть:
- по-перше, (звичайно ж) література
- онлайнові курси
зверни увагу на онлайн платформу Дія.Цифрова освіта, де безоплатно можна знайти багато цікавого матеріалу та підвищити свою цифрову освіту.
- наше нове відео