Поділитися:
Дата події: 2022-12-13
Час події: 16-00
Цільова аудиторія: Усі бажаючі
Місце проведення: Online
Тематика: Навчання, Професійний розвиток
Детальніше:
 
Що ви дізнаєтесь на семінарі:
✔️Нові комерційні можливості соцмереж
✔️ Головні інструменти для digital-маркетингу
✔️ Методи дослідження цільового ринку
✔️ Зміна контент-стратегії та комунікації в соціальних мережах
✔️ Копірайтинг: що змінилося?
✔️ Популярні варіанти інтернет-реклами
Спікерка: Зоя Лобод, співвласниця digital-агентства Lobods, digital-консультантка.
Зоя на початку кар'єри працювала піар-менеджеркою, тому робота з соціальними мережами входила до її обов'язків. Зараз Зоя контролює, спрямовує, створює стратегії та розробляє позиціювання. Також консультує бренди, які не входять до клієнтського портфелю Lobods. Проводить майстер-класи, лекції та є учасником багатьох профільних конференцій. Зоя — номінантка рейтингу ТОП-25 Молодих підприємців України за версією MC Today. Працювала з такими великими брендами, як: Алло, BILLA, Щедрий Дар, Оранта, ТаскомБанк, КредитМаркет, Varus та багатьма іншими.
 
Детальніше про семінари можна ознайомитися на сайті.
Перегляд за посиланням. Не забудьте увімкнути сповіщення під трансляцією, щоб отримати нагадування в день ефіру. До зустрічі на семінарі.

Бібліотека Сумського державного університету
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007

  +38 (0542) 68-79-29
  info@library.sumdu.edu.ua

У разі використання матеріалів із сайту Бібліотеки СумДУ посилання на ресурс обов’язкове!

library.sumdu.edu.ua