- Дата події: 2022-02-16
- Час події: 19-30
- Цільова аудиторія: Усі бажаючі
- Місце проведення: Online
- Тематика: Навчання, Професійний розвиток
Дуже часто до контент-маркетингу ставляться зі скепсисом: у порівнянні з іншими діджитал каналами, він програє у швидкості та ефективності. Крім того, користувачі настільки перевтомлені від кількості реклами й контенту, що привернути їх увагу брендовим контентом стає все складніше.
Але чому ж тоді маркетологи по всьому світу витрачають все більше бюджету на контент-складову (68% маркетологів планували збільшити витрати на контент у 2021-Semrush), і великі компанії, як Rip Curl та Lush, і маленькі SaaS стартапи, як OctaneAI, створюють неймовірно успішні кейси контент-маркетингу?
На безплатному вебінарі поговоримо про складові успішної контент-стратегії, про те, чи потрібен контент-маркетинг всім без винятку та про найрозповсюдженіші помилки у створенні та поширенні контенту.
Про що буде лекція?
- Як взагалі оцінити ефективність контент маркетингу? Приклади та метрики.
- Як не треба будувати контент-стратегію?
- Поганий/хороший контент.
- Чому так довго і дорого? Порівняння з іншими каналами.
- Три [майже] універсальні контент-стратегії для продукту.
Для кого буде корисно?
- Маркетологам та контент-менеджерам
- Копірайтерам, що хочуть розвиватися у напрямі маркетингу
- Підприємцям та власникам бізнесу, які хочуть розумітися у контент-маркетингу