- Дата події: 2021-11-29
- Час події: 18-00
- Цільова аудиторія: Викладачі / Науковці, Співробітники, Студенти
- Місце проведення: Online
- Тематика: Громадська / Соціальна діяльність, Культура, Навчання
Детальніше:
Запрошуємо долучитися до онлайн майстер-класу для продюсерів, маркетологів та комунікаційників, які працюють в аудіовізуальній індустрії.
Спеціальна гостя Лорен Козак (Lauren Kozak), діджитал консультантка і менторка з маркетингу із Лос-Анджелесу (США), розповість про те, як використовувати соцмережі для просування фільмів і серіалів із соціально вагомими меседжами.
Лорен Козак за 20 років професійної діяльності надавала консультації понад 100 клієнтам – від компаній із рейтингу Fortune 500 до малого бізнесу та приватних підприємців. Саме вона запустила Twitter-акаунт Брітні Спірс, що свого часу став одним із трьох перших профілів — "мільйонників". Також у її послужному списку – управління аналітикою соцмереж та стратегіями залучення аудиторії усіх 8-ми видань медіаконгломерату Los Angeles Times & Tribune Publishing.
Модератори: Джош Вайнсток (США) та Адам Сіґел (США).
Щоб безплатно взяти участь у заході, реєструйтесь за лінком: https://forms.gle/yiFcU2WAonLQWPcz8.
Напередодні майстер-класу ми надішлемо вам посилання для перегляду, а трохи згодом – конспект від Media Business Reports.
Проєкт здійснюється за підтримки USAID Transformation Communications Activity та сприяння Міністерство культури та інформаційної політики України.
Організатор: Media Resources Management.